Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Shafiqaz Ilya. Welcome to My Paris Diary. Follow Me, Me Follow You Back. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking


Shoutbox

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   

Old Post

stay strong, dearself



Selamat malam semua :D Malam nii doktau bakpe terniat nok contact dia balik. Ya Allah, perit sangat nok tunggu dia reply >< Selama 2hari dok contact dia, then malam nii terbuka hati nok contact dia. Hm. Bak kata pepatah, "kerana hai sepatah, rosak move on selamanya" /hancur pepatah melayu\ Bakpe aku mudoh ngat ngaloh ngan dia? Bakpe mudoh ngat aku nok rindu dia? Please Ilya, wake up! Dia bukan milikmu lagi. Dia milik orang laen doh --, Please sedor dengan hakikat tuu!

Petang takdi, adik aku wak sesi luahan hati dengan dia /maybe\ Adik aku yg aku dok berape nok sayang tu tanye dia macam macam petang takdi. Aku dok suruh pun heeee :D Dia dengan rela hati dia. Haha. Tapii, dengan pertolongan adik aku tu, aku boleh tau perasaan dia kat aku. Sakit doo nok terima hakikat tu. Perit sangat >< Ya Allah, kuatkan hati aku menempuh hari hari yg berikutnya :'(

Ayat ayat dia petang takdi, maybe aku akan ingat sampai bila bila. The best statement everrrr :') Tapii, ade betul gok kata kata dia. Aku bukan sape sape bagi dia. Aku just kawan dia. Kawan teman sahabat rakan :D Tu jee. Dokleh lebih lebih. Ayat dia petang takdi mase sesi luahan ngan adik aku ;

"aku sayang dia sangat2. Tapi, aku dokleh nok cinta dia"
"kalu aku dok sayang dia. Aku tinggal lame doh"
"kalu boleh nok anggap dia mcm kaseh aku, tapi aku dok cinta dia"
"Tapi aku sayang dia"
"Cinta dokleh paksa kan?"

Ya Allah. Sakitnyaa hati aku dengan ayat dia. Aku baru tau selame ni perasaan dia kat aku gituu. Perit sangat rase sekarang. Dia macam menyeksa hati aku sekarang. Sampai bile awak? Saya dah tak kuat ni ;(

Tapi, dia mcm dok saloh pun. Dia still dengan diri dia yg ego bajekk koya and more. Dia mcm akdok perasaan langsung. Dia tau dok yg aku merana menangis sepanjang malam sebab dia? Dia sedor dok semua tu? At least, text laa aku mintak maaf or whatever. Doklaa sakit sangat hati nii >< Dia still dengan perangai dia yg keras pale. Takboh ngaloh langsung. Huhhhh! Semakin sakit hati nii. 

Tadii pun contact ngan ye lam wechat duk cakap sal simsimi. Ohmyy ohmyy pasal robot kuning hok kecek tuek tu jugok nok jadi topik mlm ni. What the ? Tapi, sokay laa. Asalkan lepas rindu jugok dekat dia even dia nok balas chat aku lambat nok mampusss~ Busy layan "kesayangan" dia maybe --, /jealous\ 

Dakpe. Sekarang aku kuat :D Even dalam hati sakit nak mampuss. Sokay. Dengan adanya Allah, family, friends, aku kuat. Ilya kuat sekarang. Dont worry. Okayy? Dearself, stay strong and keep move on. Fightingg! :D You can do it. Yes. You can do it. 

*Dear heart, walaupun dia dah buang awak. Tapii, ingat dia penah bahagiakan awak dulu. Jangan penah benci dia. Terima hakikat sekarang. Stay strong sayangg :D